Class 11 essay in Nepali



     शिक्षा हाम्रो जीवनको एक अनिवार्य अंश हो।  हामी ज्ञान बिना केहि पनि छैनौं, र शिक्षा नै हामीलाई अरूबाट अलग गर्दछ।  शिक्षा हासिल गर्ने मुख्य चरण भनेको स्कूलमा भर्ना हुनु हो।  अधिकांश व्यक्तिहरूको लागि स्कूल पहिलो शिक्षा स्थानको रूपमा कार्य गर्दछ।  त्यसरी नै, यो शिक्षा प्राप्त गर्ने पहिलो स्पार्क हो।  मेरो स्कूल मेरो दोस्रो घर हो जहाँ म मेरो धेरैजसो समय खर्च गर्दछु।  सबै भन्दा माथि, यसले मलाई जीवनमा राम्रो गर्न मञ्च प्रदान गर्दछ र मेरो व्यक्तित्व पनि निर्माण गर्दछ।  म शहरको सबैभन्दा प्रतिष्ठित र सम्मानित स्कूल मध्ये एकमा अध्ययन गर्न पाएकोमा म ठूलो महसुस गर्छु।  थप रूपमा, मेरो स्कूलसँग धेरै सम्पत्तिहरू छन् जसले मलाई यसको भाग हुनको लागि भाग्यशाली महसुस गराउँदछ।  मेरो स्कूलको यस निबन्धमा, म तपाईंलाई भन्दछु किन मलाई मेरो स्कूल मन पर्छ र मेरो स्कूलले मलाई के सिकायो।

 

 मलाई मेरो स्कूल किन मन पर्छ?

 मेरो स्कूलले आधुनिक शिक्षा र पुरानो वास्तुकलाको बीचमा उत्तम सन्तुलन प्रहार गर्दछ।  मेरो स्कूलको पुरानो भवनहरू उनीहरूको भव्य सौन्दर्यले मलाई कहिल्यै नमस्कार गर्न असफल हुन्छन्।

 जे होस्, तिनीहरूको पुरानो वास्तुकलाको मतलब यो पुरानो मिति हो, किनकि यो सबै समकालीन ग्याजेटहरूमा राम्रोसँग सुसज्जित छ।  म मेरो स्कूल शिक्षाको दीपगृहको रूपमा देख्छु जसले हामीलाई ज्ञान र नैतिक आचरण प्रदान गर्दछ।  अन्य विद्यालयहरूको विपरित, मेरो स्कूलले मात्र शैक्षिक प्रदर्शनमा ध्यान केन्द्रित गर्दैन।  अर्को शब्दमा, यसले उनीहरूका विद्यार्थीहरूको समग्र विकासमा जोड दिन्छ।

 हाम्रो शिक्षाविद्हरूको साथसाथै, पाठ्यक्रम गतिविधिहरू पनि हाम्रो स्कूलमा आयोजना गरिएका छन्।  यो मुख्य कारणहरू मध्ये एक कारण किन मैले मेरो स्कूललाई ​​प्रेम गर्दछ किनकि यसले सबैलाई एक समान मापन गर्दैन।  हाम्रो मेहनती कर्मचारीले प्रत्येक बच्चालाई आफ्नै गतिमा बढ्न समय दिन्छ जुन उनीहरूमा विश्वास जगाउँदछ।  मेरो स्कूलमा पुस्तकालय, कम्प्युटर कोठा, खेल मैदान, बास्केटबल कोर्ट र अधिकको सबै सुविधाहरू छन्, हामीसँग यी सबै कुरा हाम्रो अधिकारमा रहेको सुनिश्चित गर्न।

No comments

Powered by Blogger.